Wykorzystywanie technologii IT w edukacji uczniów klas I–III w ocenie nauczycieli i rodziców

Autor

DOI:

https://doi.org/10.52934/eto.138

Słowa kluczowe:

nauczanie zdalne, technologie IT, nauczyciele klas I–III

Abstrakt

Czy konieczność podjęcia nauczania zdalnego była dużym zaskoczeniem dla nauczycieli? Czy potrafili poradzić sobie z nowoczesną technologią i sprostać oczekiwaniom uczniów i całego społeczeństwa? Poszukując odpowiedzi na te podstawowe dzisiaj pytania przeprowadzono sondaż opinii wśród nauczycieli i rodziców uczniów z klas I–III szkoły podstawowej. Uzyskane wyniki potwierdzają, że mimo pewnych trudności napotykanych w trakcie realizacji zadań dydaktycznych, nauczyciele zdali trudny dla nich egzamin.

Bibliografia

Geex. (2020). Przewodnik po aplikacji Microsoft Teams. https://geex.x-kom.pl/lifestyle/przewodnik-po-aplikacji-microsoft-teams/ (dostęp: 07.07.2021).

GOD DAG.PL. (2021). Opis programu Zoom. https://goddag.pl/opis-programu-zoom/ (dostęp: 07.07.2021).

Przybyła, W., Ratalewska, M. (2012). Poradnik dla projektujących kursy e-learningowe. Krajowy Ośrodek Wpierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej.

Skype Support. (2021). Co to jest Skype? https://support.skype.com/pl/faq/FA6/co-to-jest-skype (dostęp: 07.07.2021).

Wedel‐Domaradzka, A., Raczyńska, A. (2013). Jak skutecznie prowadzić zajęcia na platformie edukacyjnej? Poradnik. Krajowy Ośrodek Wpierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej.

Pobrania

Opublikowane

29.10.2021

Jak cytować

Wojtyna, K. (2021). Wykorzystywanie technologii IT w edukacji uczniów klas I–III w ocenie nauczycieli i rodziców. Edukacja • Terapia • Opieka, 3, 95–109. https://doi.org/10.52934/eto.138