The use of IT technologies in the education of students in grades I–III as assessed by teachers and parents

Authors

DOI:

https://doi.org/10.52934/eto.138

Keywords:

distance learning, IT technologies, teachers of grades 1–3

Abstract

Was the necessity to start distance learning a big surprise for teachers? Were they able to cope with modern technology and meet the expectations of students and the whole society? Looking for answers to these basic questions today, an opinion poll was conducted among teachers and parents of students from grades 1–3 of primary school. The obtained results confirm that, despite some difficulties encountered in the implementation of the didactic tasks, the teachers passed an exam that was difficult for them.

References

Geex. (2020). Przewodnik po aplikacji Microsoft Teams. https://geex.x-kom.pl/lifestyle/przewodnik-po-aplikacji-microsoft-teams/ (dostęp: 07.07.2021).

GOD DAG.PL. (2021). Opis programu Zoom. https://goddag.pl/opis-programu-zoom/ (dostęp: 07.07.2021).

Przybyła, W., Ratalewska, M. (2012). Poradnik dla projektujących kursy e-learningowe. Krajowy Ośrodek Wpierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej.

Skype Support. (2021). Co to jest Skype? https://support.skype.com/pl/faq/FA6/co-to-jest-skype (dostęp: 07.07.2021).

Wedel‐Domaradzka, A., Raczyńska, A. (2013). Jak skutecznie prowadzić zajęcia na platformie edukacyjnej? Poradnik. Krajowy Ośrodek Wpierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej.

Published

2021-10-29

How to Cite

Wojtyna, K. (2021). The use of IT technologies in the education of students in grades I–III as assessed by teachers and parents. Education • Therapy • Care, 3, 95–109. https://doi.org/10.52934/eto.138